Partat

Ja, så har man partat 2 dar på raken!! Nå, så farligt är det inte, igår var jag på plastparty hos B, köpte den där brödkniven, sen idag har jag varit till U på ljusparty, där blev det inget. Hade nog kunnat bli en massa om jag kunde ha doftljus, men det kan jag ju inte så.....

Själv tänker jag nog ha ett kryddparty här framöver, är det nån som ställer upp och kommer???

Det är gubben som lagat mat idag, köttfärssås och spagetti, dom hade hunnit äta innan jag kom hem från U, gubben och S1 åkte iväg till Luleå precis när jag kom, S1 övningskörde. S3 sa att det var INTE gott ha ha ha, ja dom är ju ärliga i allafall dom små! Jag fick salta och peppra lite och då blev det bättre :)

Inatt har jag haft dejt med Mr Toalett, vete sjutton varför!? Jag har inte ätit nåt som innehållit mjölk, däremot vet jag inte om det var nån kombination av fett och socker, drack cider till maten, jag har ingen aning, är lika frågande nu som jag var inatt. Jag klev upp när gubben kom och la sig, då var kl 01.00, dejtade fram till kl 02.00, somnade som tur var ganska snabbt och sov till kl 9.00 imorse.

Har hunnit baka bullar på förmiddan också, det har varit slut på det lääänge, tyckte det var das, nja egentligen inte men jag hade lust att baka :), Ja, ni känner väl mig vid det här laget...

Vad gillade ni Melodifestivalen igår? Jag tyckte att alla lät ungefär lika, det var ingen som direkt stack ut ur mängden, den 50-tals inspirerade var väl ganska bra, jag röstade på dom i allafall. EMD förstod man ju skulle gå vidare, hur många småtjejer röstar inte på dom???

Vet inte vad jag ska hitta på nu, funderar på om jag skulle baka nåt mer, eller...?? jag vet inte, tänkte ev se Familjen Annorlunda som börjar kl 18.00, oh sånt här är svårt, om jag nu börjar baka? Vad ska jag baka då? Vet inte, nä, det lär väl inte bli nåt.

Hej och tack för nu!

Kommentarer
Postat av: Eija

Min mage tål inte längre mat där det är mycket fett eller socker. Då får jag ha en date med Mr Toalett efter en kort stund..

2009-02-22 @ 17:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0