Och utlåtandet lyder:

Nej, jag tror inte att det blir den här färgen, den såg bra ut i katalogen och den är jättefin men passar inte i vårt kök, nu blir det till att tänka om lite.
Det syns nog inte så bra exakt hur det ser ut men här kommer en bild:


Jag har kollat i kökskatalogen på förmiddan och jag ska nog köpa 2 provburkar till, en med pärlgrå färg och en med ostronbeige färg. Håll tummarna för att nån av dom passar bättre.

Idag blir det palt till middag, den står på kokning just nu. Jag startade dagen kl 8.00 imorse, läste tidningen och sen blev jag rastlös, då satte jag igång att baka, har gjort klart långpannekaka till B, sen duschade jag och for på Lantmanna och köpte såjord, solrosfrön och såband-morötter. Sen vidare till ICA för att handla lite mat.
Har hunnit se lite TV sen jag kom hem, blev så himla trött av det så då gick jag och fixade palten, har precis diskat bort lite och nu sitter jag här (fast lite trött är jag ändå).

Ikväll blir det till att se Melodifestivalen, det ska bli spännande.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Eija

Vad tyckte du om melodifestivalen? Jag tyckte att dom flesta låtar var trallvänliga och ingen var riktig "skit"dålig... Caroline af Ugglas låt var väl ingen höjdare precis men hon gjorde det bra med att sticka ut och ändå komma till andra chansen. Ha det!

2009-02-08 @ 09:17:29
Postat av: Maria

Palt ska jag koka nån dag till veckan ;)

2009-02-08 @ 11:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0