Nu måste jag börja ta tag i saker här!

Nä, nu är jag så jävla arg på mig själv #%&%# GRRRRR så jävla dum jag är mot mig själv, det är ingen annan som lider, bar jag.
Av vaddå undrar ni kanske?? Jo, min jävla feta kropp! Nu känner jag att jag börjar närma mig toppen el botten vad gäller min vikt, nu bara MÅSTE jag göra nåt.
Har beställt boken ISO-dieten idag, hoppas jag får några inspirerande mat-tips därifrån. Hittade även på Aftonbladet Plus en massa ISO-recept som jag skrivit ut, ska försöka göra åtminstone nån av dom i nästa vecka då jag är ledig.
Sen har jag även plockat fram lite VV-saker för nu jäklar! Snart är ju sommarn här och jag har absolut inte den kropp jag hade tänkt ha när sommarn kom så nu är det tamejfan dags att sätta igång, sluta vara soffpotatis och bara äta en massa jox och skit!
Snälla, alla mina vänner, nu får ni hjälpa mig här! Jag behöver peppning, stöttning och en jävla massa koll på mig.
M: Nu ska mina matlistor börja komma igen, jag lovar!!

Oh, det där kändes skönt, nu hoppas jag att jag kommer igång igen!

Jag börjar jobba kl 11.00 idag, då börjar dagen med promenad med Hälsogruppen, det passar ju perfekt nu när jag har börjat tänka lite mer hälsosamt :), jobbar sen till 16.30, fick ta ut en timmes permis som jag fick för januari månad i extra förmån.
Till middag idag blir det kyckling, vilket ju är helt OK ur hälsosynpunkt, tänkte göra den goda med baconet, det gick ju fort också, passar utmärkt.

Ha det så bra och glöm inte att hålla koll på  mig!

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0