Min lediga dag

Den började kl 6.30 imorse, trött som f-n var jag när klockan ringde, jag brukar oftast (alltid) vakna innan klockan ringer men inte imorse, nä, då sov jag som en stock, synd att man var tvungen att kliva upp trots ledigt från jobbet.
Nåväl, jag gick och väckte S3, fast han var redan vaken, tyckte att jag kom alldeles försent, han hade minsann varit vaken sen kl 6.00!
När jag skickat honom till skolan gick jag ut och skottade bort den lilla snön som kommit, sen gjorde jag frukost och såg inspelningen av Du är vad du äter.
For sen iväg på ICA och handlade, när jag packat in allt i lådor och skåp så började jag att städa, började med det tråkigaste: toaletterna, sen blev det dammsugning, passade på att slänga ut alla mattor också, det är inte alltid dom åker ut, bara köksmattorna hängs ut varje vecka.

När B slutat jobba var hon hit en sväng och hämtade kakorna jag bakat, vi surrade på en stund och sen satte jag mig att se färdigt en film jag börjat se innan hon kom.
Ska strax gå och börja med maten, fast det blir mest uppvärming idag, har tagit fram chili con carne från frysen, så det tar bara ett par minuter så är den klar!

Ikväll blir det Lets Dance, får se vem som åker ikväll?! Jag har hejat på Morgan sen första programmet och jag hoppas verkligen att han vinner hela tjotabalonget!!

Ha en riktigt härligt skön och avslappnad fredag!
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Maria

Håller också på Morgan...

2009-02-20 @ 22:13:56
Postat av: Eija

Visst ska du gå på galan??? Du behöver ju bara fara dit och äta och sen fara hem. Det brukar jag göra..Det hade kul att få vara med men men...

2009-02-21 @ 07:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0