Jag ljuger så bra!!...

Snacka om att bli förvirrad! Idag när jag kom på jobbet så satt A redan där och jobbade, hon hade fått byta pass, hade t o m sagt det åt mig i förra veckan, men minnet är ju lite si och så...
Så hon fick gå hem när jag gick hem, imorgon hade vi tur bägge två, vi fick förfrågan från prod om vi ville jobba tidigare pass, klart man inte tackar nej till det, jag går då 9-15.30 istället, perfekt!

Det är slitigt värre på jobbet, fast det börjar gå bättre i allafall, men riktigt bra är det inte. Det verkar vara mycket som inte är som det ska, som tur är ligger inte det felet hos oss utan hos kunden. Synd bara att det varit i radion där vi telefonister har blivit beskyllda för att vara dom som kopplar fel, fast vi inte gjort det utan vi har fel uppgifter och fel telnr.

Nå,  nu är jag hemma och ska sluta bry mig om jobbet, nu ska jag koppla av.
Gubben är snart klar för att åka, han håller just nu på att sopa av husvagnstaket, så då blir jag snart gräsänka, som tur är så blir det ju bara tills imorgon.

Har nyss diskat bort och läst läsläxa med S3.

Det har inte heller kommit nån mer snö, tack och lov för det!!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0