Inte kul läsning

Har nyss läst min mail på jobbet, A hade varit så snäll och skickat nya schemat, fast det var ingen rolig läsning precis. Har 9 sena pass, varav 2 st är till 21 och 1 är till 21.30, det är dom senaste, sen hade jag ju några till 19, 18.30 och 17.30 också. Inte precis pass som jag gillar. Har skickat ut byte men inte lär det väl vara nån som vill byta, det är tyvärr många andra som också skickar byten på sena pass. Skit också!
Jag hoppas verkligen att det är rättvist i allafall, att inte bara vissa får sena pass och andra knappt får ett endaste. Ska nog ta och kolla lite på mina kollegors schema imorgon.
Såg att jag var satt som ansvarig en av 21-dagarna också, det har jag inte varit på flera år, inte kommer jag väl ihåg hur man gör!!!
Nä, inte kul alls detta.
Nåt bra med schemat var att jag fått ledigt dom dagar jag ville, alltid nåt att vara glad över!

Måste försöka se positivt på livet trots detta jävla schema (och annat som gör att jobbet känns tristare än vanligt)!
Men hur???? Vad ska jag fokusera på?
Orkar inte tänka snart... huvudet är så fullt, det känns som att det kommer att sprängas snart!

Nog för nu, orkar inte mer.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det löser sig säkert med schemat :)

2009-02-18 @ 19:15:28
Postat av: Ulrika

Du kan väl tänka på dina snälla arbetskamrater och vänner så kanske du blir lite gladare det brukar jag bli.

2009-02-19 @ 17:18:52
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0