Idag FÅR man äta semlor!

Jag har ännu inte ätit nån men det blir om en stund, den står i kylen och väntar på mig!

Jäklar så det snöade och blåste igår, det var jävligt tråkigt och jobbigt att skotta när man kom hem efter jobbet, orkade inte skotta heela gården, skottade lite mer idag men ännu är inte allt skottat men det är på sidan där vi har husvagn och släpvagn så det gör inget att det ligger där ett tag.

Känner mig jättetrött just nu, har börjat kl 7.00 imorse, blir tidig kväll ikväll, börjar även 7.00 imorgon också. Det är bra pass, får ju gå hem tidigt men nog är det lite tröttsamt att kliva upp på morgonen och man är väldigt trött på kvällen.
Nu har jag bara 2 dagar kvar att jobba, sen får jag sportlov, sköööönt!! Hoppas bara att det inte snöar, hade tänkt fixa till lite i vardagsrummet, byta gardiner och sånt, kanske även i ungarnas rum. Sen tänkte jag ju även lata mig lite också...

Nu ska jag gå och läsa tidningen och sen så blir det häng framför TV:n.

Ha dé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0