Idag efter jobbet har jag gjort



Såå himla gott, eller hur?!

Det var så himla festligt för i bilen på väg hem efter jobbet satt jag och tänkte att kanske jag skulle ta och baka semlor när jag kommer hem och väl hemma när jag öppnar posten så har jag fått nyaste Allas med en massa semmelrecept!! Det var nog meningen att jag skulle baka idag! Ha, ganska kul.
Jag har gjort en "klassisk" semla, den är nog godast - med mandelmassa och grädde. S3 han tycker inte om mandelmassan så han tar jordgubbssylt istället, man kan även ha marsan istället också.

Mr Cross och jag har dejtat i 45 min idag, kändes väl inte sådär himlades superkul men vad gör man inte!! Klart han måste få en dejt  han gillar ju mig, det vet jag!!

På jobbet är det fortfarande struligt med nya kunden, man chansar hejvilt, men faktiskt så har jag (tror jag iallafall)  kopplat rätt idag, jag hoppas då det i allafall! Men nog sjutton är det skönt när arbetsdagen är slut och man får gå hem, huvudet är alldeles full av en massa info, intryck, gnäll och så allt annat som ska rymmas där.
Fast jag fick en trevlig överraskning på morgonen, ca kl 8.23 kommer ett mail från E - min prodledare att jag var välkommen på gruppmöte kl 8.30, det var inte illa! Humöret gick upp på topp kan jag säga, synd bara att det inte kunde ha varit heeeela förmiddan!

Tjingtjong!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Den såg god ut semlan. blev sugen !!

2009-02-05 @ 09:20:55
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: M

Tur för mig så gillar jag inte semlor alls :)

2009-02-05 @ 17:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0