Hallå!

Igår skickade jag ut om byten, har faktiskt fått svar!! Inte illa, mitt senaste pass som är till 21.30 har jag fått bort, jobbar till kl 18.00 istället, det är väl inte heller nåt höjdarpass, men hellre det än till 21.30. Sen har jag även fått bort ett pass till 19.00, får antingen börja kl 8.00 eller så sluta kl 17.00, hoppas på att jag får börja tidigt. Sen har jag sökt semester fredan som jag hade till kl 21.00, har ännu kvar dagar som måste tas ut före den 31 mars. Jag hoppas att det är OK.

Har idag jobbat till 13.30, det var himla skönt att gå hem, speciellt med tanke på att jag är ledig imorron, helgen blir längre när man får sluta tidigt dan innan ledighet. När jag kom hem så satte jag mig och såg en film, efter filmen så gjorde jag köttbullar och mos.

Om några minuter är det dags för duschning av S3, han satt och såg på reprisen av Wild Kids och det slutar 19.15. När han gått och sova blir det Värsta Bilförarna, det ska bli kul att se vad dom hittar på idag.

Har inte bestämt ännu vad jag ska göra imorron när jag är ledig, funderar på att städa på toaletterna på morgonen, sen kanske, om vädret är någorlunda, kanske jag tar en prommis, kanske vid tiden då S3 slutar skolan, kan ju gå förbi där och hämta upp honom, får väl se, kanske jag bara är himla lat och inget blir gjort, vem vet, men det gör inget, det är ju skönt att få vara lite lat ibland också.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0