Fredag och ledig dag!

Så skön dag det varit/är idag! Jag har ledigt idag och det är ju alltid skönt. :)
Vid 10-tiden imorse for jag en sväng ner på stan, jag började på EM, köpte present till min mor som fyllt år, tyvärr tog jag ingen bild, det var ju dumt, kom precis på det nu, och nu är den inslagen och allt. Det var iallafall ett stort rosa ljus med vita blommor och ett fint fat till, jag tror hon blir nöjd.
Efter EM for jag vidare till Gallerian, tänkte kolla om jag kunde hitta nån vinterjacka på TeamSportia, de annonserar ju rea upp till 70%, men inte hittade jag nån som jag ville ha så jag får väl fortsätta ha min svarta fula ärvda efter S2, men till hösten hoppas jag att jag hittar nån fin täckjacka, helst i färg, gillar egentligen inte svart, vill heller inte ha vitt, men brunt el nån fin grön färg, röda jackor har jag haft så många så jag tänkte förnya mig lite den här gången, dessutom vill jag inte ha en som är kort i midjan utan som går lite längre ner på rumpan.

Just nu väntar vi bara på att pappan i huset ska komma hem, han har lovat att komma vid 15-tiden, men men det har vi inte sett ännu!!! Får väl bara be till Gud och hålla tummarna för att han lovat nåt han kan hålla. Sen blir det till att åka iväg till mamma och pappa, far nog in en sväng på Dollarstore i Boden, det ligger ju efter vägen så...

Det var -19 grader imorse när vi klev upp, men nu mitt på dan och när solen skiner så är det ungefär -8-10 grader, jättefint är det!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0