Back to work!

Som tur var så blev det inget mer med eländet jag hade i maggen igår, tack för det!! Vill inte åka på nån magsjuka, aldrig i livet!
Har jobbat på som vanligt idag, vi har haft möte med Hälsogruppen, tjejerna pratade om mål. Vi skulle egentigen ha varit ut på prommis men termometern visade -27 grader så vi ställde in och ska göra ett nytt försök imorgon istället, får hoppas att det är varmare då.

Det har inte hänt så mycket här idag, jag har jobbat, hämtat upp S2 och S3 från skolan, varit och handlat, lagat mat, ätit och diskat bort. Så rolig har min dag varit hittills!! Ha ha ha.

Nu längtar jag verkligen efter värme, sol och sommar!! mmm så härligt.

Ha en trevliger kväll allesammans, bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0