ÄNTLIGEN FREDAG!

Så himla skönt att fredan äntligen är här jag säger då det. Det har varit en kaos-artad vecka på jobbet, jobbig har den varit också, huvudet har känts som en ballong varje dag efter jobbet. Skönt att få vila sig från det ett tag.
Idag bjöds vi alla på tårta som lite tröst, jag som är laktosintolerant fick en biskvi som var god som vanligt, fast nog såg prinsesstårtan himlades god ut...

Jag har sluppit skotta idag i allafall, S2 hade hunnit färdigt när jag kom hem, det var skönt. Det snöade hela dagen igår och det har snöat nästan hela dagen idag, just nu tror jag inte att det snöar nåt, det stod ju i tidningen igår att det skulle komma upp emot 30 cm i norr och det har det säkerligen kommit också så det fick dom rätt i. Jag hoppas att dom inte får rätt när det gäller temperaturen för nästa vecka, dom har lovar -30 grader, det ser jag INTE fram emot!

Nu tänkte gubben provmåla min färg som jag var och köpte igår, tänkte kolla en färg till köksskåpen, det ska bli intressant att se hur den ser ut, jag har inte ens öppnat burken och kollat ännu, färgen är lindblomsgrön, men jag hoppas att den inte är alltför grönish för det gillar jag inte, håll tummarna!

Nu är det bäst att gå och kolla för nu händer det saker här, jag återkommer med rapport!

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Eija

Och juryns utlåtande om färgen blev...............?

2009-02-07 @ 08:15:15
Postat av: Ulrika

Samma fråga som Eija??? Hur blev färgen?????

2009-02-07 @ 09:13:22
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0