Snart är julen här!

Som vanligt så har tiden bara sprungit iväg.
Snart är julen här igen!
Nå, jag har då iallafall äntligen gjort klart inhandling av både mat och klappar.
Igår tog vi fram julgranen och la klappar under den, det blev riktigt fint.
Jag var inte så pigg på att ha gran i år men S3 övertalade mig och vilken tur, för det blev mer julstämning nu.

Ikväll har jag bakat en kladdkaka som heter Chokladälskarens Dröm, har fått receptet av en kollega på jobbet, den ska avnjutas senare ikväll tillsammans med en klick grädde.

Med vikten har det gått jättebra, sen jag startade har jag hittills gått ner nästan 12 kg, imorgon är det veckovägning igen så det kanske är på 12 redan?! Får väl se imorgonbitti.

Jag och M har varit duktiga med gymmet den här veckan också, 2 ggr har vi varit och då har vi verkligen kört på ordentligt. Förra veckan var vi bara en dag och det var väl ingen höjdardag precis, det var så länge sen vi varit då så motivationen var inte på topp då. :)

Jag har försökt köra crossen mellan promenaderna, har gått jättebra, har kört 45 min till en timme varje gång.
Ikväll tog jag dock lite semester, kände att jag behövde lite slappartag ikväll :)
Men imorgonbitti är det dags för en dejt igen!

Om en stund är det sista avsnittet av Bonde Söker Fru som jag ska se, kanske jag kikar in till Ernst efter det också...

Nu ska jag bläddra vidare på både TV och internet.


See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0