och tiden den går och går...

Så var även en till arbetsvecka slut, jag hinner inte med!!
Vad har då hänt här: Oj, allt och inget :)

Jag var ju förra fredan och tog det omtalade vaccinet, hade ont i armen ända till i onsdags då det släppte, tack och lov, kunde ju inte sova på den armen och det är ju min sovsida..

Igår tog jag ut lite ledighet och slutade redan kl 13.00 - for först på ICA för att handla lite, sen hem och baka, det blev biskvier, tänkte ge mamma i julklapp, bakade lite extra så jag själv också har i jul, när man ändå gör kan man lika gärna göra många på en gång.

Funderar på att baka lussebullar imorgon, får se vilket bakhumör jag är på :)

Hade lite funderingar på att baka nåt tills ikväll också men jag tror att latmasken tog över, det känns så just nu, kanske den har försvunnit efter middan, vem vet?!

Tänk, det är bara 2,5 vecka kvar till jul, tjohej så tiden går, jag både vill att den ska gå fort men samtidigt inte.....

Nu ska jag surfa vidare en stund, när S1 kommer från skolan om en stund så ska jag laga mat, är lat idag, blir bara hemstekta hamburgare.

Ha dé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0