Sss

smultron har jag plockat in idag:


De var söta och goda!

Annars har jag mest gått omkring och plockat idag, mest utomhus. Har hittat lite ogräs som jag slängt, har kastat några penseer som inte såg så fina ut, har krattat kottar I MASSOR! Det blev en hel skottkärra full. Jävla tall, skulle vilja ha bort den, men det är inte så bara att fälla den för den är stor.

Jag har ju glömt visa vad jag köpt:

ögonbindel, gud så skönt när man har huvudvärk och bara vill ha mörkt.
Den hittade jag på Lustgården i Piteå, kostade 69 kr.


En "massager", skön och avslappnande, ett fynd på Ö&B i Piteå, endat 59 kr, var in på Elgiganten stunden före och där kostade den 199.


Jag har precis börjat läsa den så jag vet inte om den är bra ännu. Man bara MÅSTE ju läsa denna så man vet vad man ska/inte sk göra på en camping ha ha ha. Den här hittade jag på adlibris.com för 164 kr (inkl frakt).

Nu ska jag kolla på odla.nu, ska se om de har några perenner.

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ja här är det rena rama vilda västern på jobbet nä skämt och sido hon var så ledsen men det är ju ingen fara när det är dödating det går ju laga.

2009-08-11 @ 19:46:20
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0