Snart hemma igen

Jaha, så har nedräkningen börjat, på söndag är det hemfärd för gott som gäller, känns lite vemodigt.
Imorse när vi klev upp såg vi inget vatten alls, det var jättedimmigt runtomkring, men det tog inte så länge förrän dimman var borta och solen började stråla och som den strålar!!! Ah, oh, man blir alldeles matt av den här hettan men jag klagar absolut inte!

Idag har jag fått se mitt schema för nästa period, inte så kul läsning, men det är väl bara att gilla läget. Ska i allafall försöka få byta bort de allra senaste passen. Jag hoppas att nån vill jobba kväll, jag vet att jag vill det inte!

Om en stund ska vi börja med maten här, idag blir det grillade parisare med bröd för mig och sonen, gubben äter kött som redan är grillat, det blev öven en bit förra gången. Snacka om att vi grillat i sommar, i husvagnen har vi grillat alla dagar utom 2.

Tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Maria

Man "ska" grilla jämt när man är ute med lådan ;)

2009-08-07 @ 20:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0