Snart fredag

Äntligen! Snart är det fredag och sista dagen på arbetsveckan. Jag har ändå haft tur, fick vara helledig igår onsdag, känns bra att jobba 2 dagar i stöten och så ledig 1, så skulle jag kunna ha det jämt! :)

Igår bakade jag sockerkaka och tårtbotten, sockerkakan bjöd jag B på som var så snäll och kom och smakade den med mig, tack för ditt besök.

Idag efter jobbet har jag inte gjort så mycket, slutade kl 17.30, var hemma vid 18 och då åt vi och sen kollade jag posten och så hipsvips var det dags för S3 att göra sig i ordning och gå och sova.
Har efter det suttit i soffan och slötittat på TV:n, fastnade framför Nanny-program.

Har nyss varit ute och tagit kort på min Glamini som blommar som bara den

Fin eller hur?!

Just nu sitter jag och funderar på om jag skulle gå och lägga mig och läsa lite, i min bok om camping.
Jag tror faktiskt att jag ska ta och göra det, känner mig lite trött också, kanske jag inte ens orkar läsa...

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0