Singing in the rain

Idag har det verkligen varit regnigt och jävligt väder! Det har regnat oavbrutet nästan hela dan, vid 14-tiden var det någorlunda uppehåll, de passade jag på att åka iväg på affärn och handla lite, nån promenad har det inte blivit idag, jag vet att det inte finns dåligt väder.... men inte är det roligt att promma i regn inte!

Kakelmakarn har varit hit!!!!!! Han har primat (och så var det det där med stavningen...) och skulle höra av sig, ev skulle han komma imorron och kakla, barnbarnen skulle komma också och då ville han vara hemma, vilket jag kan förstå, men jag håller tummarna för att han har tid med oss en liten stund, att kakla den där väggen skulle inte ta så lång tid sa han.

Jag har annars varit lite lat idag, visserligen har jag renbäddat och tvättat men det är allt, till middag idag blev det kasslergratäng, och den blev supergod, verkligen mmm.

Sen har jag (hrm, med mycket hjälp av S1) fixat igång min mp3-spelare som jag fått i julklapp från jobbet, just nu sitter jag och diggar The Refreshment - mmmm så himla bra! Verkligen rocknroll. Precis i min smak. Ska erkännas att det tagit några skutt också :), tur ingen ser...

Såhär ser den lilla vännen ut:


Nu ska jag gå och göra och bjuda storgrabbarna på sen.

Ha en skön lördag!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Den såg god ut. Jag har också bakat i dag.

2009-08-29 @ 20:59:28
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: Eija

Tyvärr har ju våra julklappar inte haft så jättebra kvalla utan gått sönder ganska omg.. Hoppas att din håller ialla fall..Stekpannan jag tog är oval och snurrar runt på plattan utan att man behöver röra den.. Ha en fortsatt bra kväll.

2009-08-29 @ 21:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0