Promenaden

gick super! Tack U och E för trevligt sällskap!
Jag och U mötte upp E på fotbollsplan i Gammelgården, promenerade på en skogsväg förbi både kossor och hästar, synd att jag inte hade kameran med, kossorna var jättesöta, i hästhagen var det ett jättegulligt föl.

Jag vet inte om det är mig det är fel på eller vad det beror på men jag har svettats hela den här veckan, tycker det känns varmt precis överallt, ute känns det ganska kvavt, nästan så man funderar på om det ska komma åska, vi har 20 grader varmt trots att klockan snart är 20.00. Här har vi öppnat alla dörrar för att få in lite luft, men jag vet inte om det hjälper, tycker det är varmt ändå.

Steg hittills: 10899, några till lär det väl bli innan man går och lägger sig, få se om jag lyckas komma upp i samma summa som igår, drygt 13000.

Annars har det inte hänt så mycket här, har jobbat till 16.30, efter det hem och laga mat och sen vilade jag några minuter på kökssoffan innan U kom och hämtade upp mig för färd till Gammelgården, efter prommisen har jag packat lite kläder och mat i husvagnen, S3 och gubben åker till modellflygfältet på camping imorron och blir borta till på söndag, jag stannar hemma och njuter! :)

Nu ska jag gå och se om en viss S3 har tid att göra sig i ordning för kvällen.

See you!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

jag svettas jag med det är nog ganska varmt. Just nu ser det lite oroligt ut på himmlen.

2009-08-27 @ 20:27:13
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0