Nu händer det grejor!

Kakelmakarn har börjat med kaklet idag, han kom ca 11.30, han har farit iväg en stund, han hade glömt laserpasset, men nu börjar jag undra var han tog vägen, han har varit borta snart en timme... nä, nu kommer han, han har inte glömt vad han höll på med.. tack och lov.

Här kommer lite bildbevis:


Han har fixat lite skydd för bänkskivan.


Snacka om visp!!


Här kommer en liten tjuvtitt på kaklet:


Jag tror det blir fint det här, ÄNTLIGEN!!

Jag har även hunnit byta gardinger på toaletterna idag, bytte även mattor, en matta har jag dessvärre tappat bort, vete sjutton var jag har lagt den, nå, den kommer väl tillbaka förhoppningsvis, den är ju iallafall inte stulen, inte vad jag vet...

Igårkväll blev det kladdkaka till pojkarna - tror ni jag kunde låta bli att vara där och peta?
Nä, klart jag inte kunde, tog 2 bitar t o m med grädde på och mosade jordgubbar, underbart gott var det.

Jag fick t om ihop över 10000 steg tack vare The Refreshments!! Tur att man inte kan stå still när man lyssnar på dessa härliga herrar!
Jag vägde mig även imorse och mitt idoga prommande verkar ha gett resultat - vågen visade på 1,6 kg ner, nu är det bara 7 hg kvar till mitt första delmål på 2 kg, sen blir det 2 kg till osv...

Nu ska jag gå och kolla lite på hur det går med kaklingen, det ser ut som att han tänker vispa nu, spännande!!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Eija

Heja tjejen.. Fortsätt så så ska du se att det går undan..

2009-08-30 @ 15:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0