Nu är jag här igen!

Jag är verkligen på hugget idag :)
Men så är det ibland, ibland kan det gå flera dagar innan man skriver nåt och ibland, som idag då, då vill man skriva nåt hela tiden. Jaja, man är ju lite lite.....

Nå, det enda jag tänkte delge er nu är det blivit en prommis i väldans snabb takt, tillsammans med grabbarna i The Refreshments går det som en dans... Jag kollade klockan när jag nästan var hemma och då hade jag bara gått i 20  min, vill ju gå minst 30 så det var till att ta lite omvägar hem, det blev 35 min. Bra! Jag är nöjd, stegräknaren säger 9691 steg hittills och nog vet jag att jag hinner gå, dansa, skutta lite mer innan det är dags för att gå och sova.

Snart kommer min lilla gubbe och min lilla snusgurka hem från sin myspysihelg i husvagnen i Luleå.

Ha dé


Kommentarer
Postat av: Maria

Har ritat klart för länge sen ;) Facebook.....

2009-08-30 @ 20:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0