KALAS


Denna tårta blev det! En Blixten Mc Queen-tårta.

Det är ett litet gäng barn som är här, ganska skönt att inte alla kunde komma, blir lite lugnare för mamman i huset :)
Nu är dom ute och leker, tack och lov för bra väder!!
De har nyss haft skattjakt, jag var ut tidigare och gömde godispåsar lite här och där så dom har fått söka reda på.

Funderar på om jag skulle ta och avveckla mina gurkplantor - har det inte blivit nåt hittills så lär det nog inte bli det nu heller, nu är det ju ganska kallt, åtminstone på nätterna.

Det här är den största gurkan jag har:

Inte så stor, ca 2 cm, och med tanke på väder och vind lär den nog inte hinna bli så mycket större, synd! Och väldigt konstigt egentligen, med tanke på vilken kanonsommar med mycket sol och värme det varit i år, fast det är klart, det är sonen den äldste som skött om vattningen medans vi varit borta, jag tror att han varit lite för snål med vattnet.

En tanke slog mig precis - en del barn gillar man - andra inte!

Nä, usch man ska inte tänka så egentligen, men man kan ju inte gilla alla eller hur?!

Har nyss varit tvungen att stänga dörren, jäkla getingar som bara kommer in hela tiden!!! Grr, att man inte ens ska kunna ha öppet en liten stund.

M: Ska du inte starta viktminskningsgrupp snart??? JAG BEHÖVER EN SÅN NU! Jag tror att jag ska plocka fram lite VV-grejor och börja kolla lite på det här igen, det känns (och jag menar känns!) att jag behöver gå ner i vikt.
Är det ingen som vill promma med mig en stund varje kväll??? Det är ju enklare att inte "orka" när man är ensam, är man fler så MÅSTE man ju även om man inte "orkar".
Kom just på en sak: Kan vi inte vara några stycken som prommar tillsammans på kvällarna (om vi inte jobbar förstås)? Vi kan ju turas om att fara till varandra och därifrån promma kanske 30-45-60 min. Det skulle vara riktigt kul faktiskt. Någon???....

Tjing!



Kommentarer
Postat av: Eija

Jag prommar gärna med dig... Har tänkt att åtm gå på företagsträningen varje tisdag så att jag får nån början nånstans...

2009-08-22 @ 17:33:50
Postat av: Ulrika

Jag kommer gärna och prommar

2009-08-23 @ 14:49:54
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: Anonym





Få gratis presentkort, man kan välja helt fritt

på presentkortstorget :) det bästa med denna

sidan är att det är JÄTTELÄTT att samla poäng,

man får hela 15p för varje värvad medlem

och det krävs inte mycket poäng för att få

presentkort heller :) http://www.freestreet.se/?r=1461

2009-08-23 @ 15:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0