Igång igen!

Ja, så var man igång igen med jobbandet, tänk så tiden går fort, det var ju nyss vår och man väntade på att få gå på semester.
Jobbade till kl 15.30 igår, började kl 9.00, jävligt kallt var det att cykla, det blåste ordentligt, hade behövt både mössa och vantar, idag har jag garderat mig, har tagit fram både pannband och fingervantar, behövs dom inte nu när jag ska iväg så behövs dom säkert sen ikväll när jag slutar, jobbar nämligen till kl 20.00 ikväll, inget drömpass precis men fick inte bytt, hade ju tur igår, skulle egentligen ha jobbat till 20.00 då också men fick bortbytt det.
Har ett sånt här drömpass till nästa vecka, till kl 21.30 som jag hoppas att få bytt också, men ännu har ingen nappat, men man vet ju aldrig - det kan ju komma nån som känner på måndan att de vill ha sovmorgon och då kanske mitt pass passar bra.

Jag känner av lite ont i halsen och i ena örat, jag hoppas att det bara är nåt tillfälligt så det inte blir nån förkylning el ännu värre - svininfluensan!
Nä, förhoppningsvis beror det bara på ovanan att sitta och lyssna och prata hela dagarna.

Nu ska jag gå och fixa mig i ordning inför jobbet, höres av en annan gång!

Tjing.


Min söta lilla pelargon som blommar för allra första gången, den är 3 somrar gammal och först nu ville den visa att den har så söta blommor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0