Håll tummarna!

Jag har pratat med kakelmakarn idag och han lovade att komma och prima imorgon på förmiddan och sen kakla på söndag så nu är det bara att knipa både tår och tummar för att han kommer! Jag tror det inte förrän jag ser att han är här för nu har vi fått vänta så himla länge, sen i juni på att få det här gjort.

Har varit på en ensam promenad idag, inte lika kul som när man har kompisar med sig men det gick bra ändå, jag pinnade på rejält så nu är jag faktiskt riktigt svettig, tror jag ska ta mig en uppfräschning i duschen snart.

I eftermiddag vid 16.00 åkte gubben, S3 och husvagnen iväg till modellflygfältet i Luleå så  nu är man gräsänka i helgen. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på med alla fritidstimmar jag får, men nog vetja att jag kommer på nåt att göra, tänkte baka åt E imorgon men jag tror att jag ska göra det ikväll istället, det kanske inte är så bra att hålla på så mycket med spisen om kakelmakarn varit här och primat  (har ingen aning om hur det stavas men jag tyckte den här stavningen såg bra ut ha ha ha).

Nu ska jag fylla i på MåBra Lättviktarna vad jag ätit och sen blir det nog duscheliduschen.

Just det! Jag har ju glömt berätta att jag hittat en lite större gurka

Det ska bli spännande att se om det blir nåt av den...

Ha dé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0