13088 hittills

inte illa eller hur?! Jag är hur nöjd som helst.
Tack själv U, det var riktigt trevligt och inte märkte man hur långt vi gick heller, vad tror du, hur många km avverkade vi egentligen? Synd att inte B kunde följa med, men jäklars när hon är pigg igen, då ska vi allt dra med henne ut på prommisar eller hur?! :)

Ifall nån undrar vad jag surrar om så har jag och U varit och prommat tillsammans ikväll, jag kom ju på den geniala idén att vi kunde samlas hos varandra och promma, har ju tur som har vänner som ställer upp för det mesta så idag var det jag och U som gjorde sällskap, eftersom jag gått själv hemma i mina omgivningar så for jag till henne idag och vi prommade där. Imorgon blir det jag, U och E som ska promma, då ska vi samlas i Gammelgården, E:s flicka har fotbollsträning där så då kan vi passa på att promma med E medans hon väntar på dottern, perfekt! Vi ses tjejer.

Idag har jag jobbat lite roligare pass, 7.30-14, fast det var hårt att kliva upp imorse, jag var himlades trött, kändes som att jag inte alls hade varit ifrån jobbet, direkt jag kom hem igår så var det bara att göra sig i ordning för att gå och sova så..

Nä, jag sitter faktiskt och funderar på om jag skulle gå och lägga mig, kanske läsa en stund, jag fick sån huvudvärk precis, tror den kommer av att jag är trött.

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0