11178

steg blev det igår och jag är jättenöjd!
Det blev en 35 minuters promenad, dock inte med gubben, han bestämde sig för att bygga på sina flygplan istället, vilkan urballare eller hur?! Nå, jag fick med mig S3 och hans kompis, de cyklade medans jag gick, fick ju försöka hålla någotsånär högt tempo för att de inte skulle behöva vänta på mig så mycket.

För ett tag sen kom jag hem från ännu en prommare, den här gången helt ensam, men vilket väder vi har idag! Solen gassade på ordentligt, blev varm både av sol och promenad, den här gången tog det 30 min. Hittills har det blivit 4923 steg.

När jag kom hem så bakade jag sockerkaka, den står i ugnen just nu, och nej jag ska inte äta den själv! :)

Tvättmaskinen är igång och när den är klar ska jag ta cykeln ner på stan och handla lite, fick nyss SMS att mitt Ellospaket finns att hämta på ICA Näsbyn, synd att S1 har bilen, fast han slutar 13.30 så jag hinner nog iväg och hämta innan jag ska fara på jobbet 14.30. Jippie, håll nu tummarna för att jag kan ha skorna jag beställt, allt annat är till S3 som behövde lite kläder - jag rensade ju bort en hel del före sommaren.

Varsågod Eija - du vet ju att jag gillar att baka! :) Det är ju bättre att baka åt andra, då får jag ju ner bakningssuget och slipper äta själv! Jag kanske bakar redan till helgen - gubben och S3 åker till Luleå fredag och kommer hem på lördag.

Tjingtjong!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tack för sällskapet på prommisen.

2009-08-26 @ 19:30:45
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0