Tjoflöjt, jag gjorde det!

Jag har alldeles nyss crossat i 30 min, herregud så kondisen har blivit dålig, efter 2 min började jag svettas, efter 8 tänkte jag att det här tar aldrig slut! efter 12 min trodde jag att jag skulle svimma, men så efter det så började det gå lättare och vips så hade jag klarat av 30 min, fast de 6 sista var jobbiga. Men pust och stånk nu är det i allafall gjort och det känns såååå underbart bra!

Har även anmält mig till låg-spinning imorgonkväll, uj,uj, undrar hur det går? Lär väl ha darriga ben när jag går därifrån.

Har ju jobbat första dan på 2 veckor och det känns i huvudet minsann, har haft huvudvärk av och till hela eftermiddan, just nu känner jag dunkandet igen, det har varit bra en stund, tror det är en kombination av surr och trötthet, förhoppningsvis så är det bra imorgon.

Jag har tagit fram cykeln idag, har bytt sadel och provcyklat lite, oh, så jag längtar, men snart ska jag börja cykla till jobbet, inte den här veckan för det är ganska halkigt på morgonen och ganska så kallt, imorse hade vi -1,5 när jag åkte till jobbet och +4 när jag åkte hem.

Men så det har tinat här! Igår var det jättesoligt och vi hade världens sjö härutanför på vägen, jag hackade och hackade för att komma åt vägbrunnen och tillslut efter mycket om och men så lyckades jag och det bara rusade iväg vatten, har även hittat brunnen som är på den här sidan och det är bra för det brukar annars samlas jättemycket vatten precis utanför trottoarkanten på uppfarten.
Fortsätter det såhär så är det bara att börja cykla, jippie!

Nu ska jag gå och bänka mig framför TV:n, det blir nog Sjukhuset och Äntligen Hemma.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0