Tårtbotten klar

Imorse när kl inte var mer än 7.00 så började jag göra tårtbotten till succetårtan, nu är den färdig och står på vänt tills i morgon när jag kommer hem från jobbet, då ska den fyllas med grädde och jordgubbar tänkte jag.

Jag har nyss varit och handlat, passade även på att lösa in mynt jag hade, det blev över 1000 kr! Så den här gången fick jag pengar tillbaka när jag handlade, tänk om det kunde vara så varje gång, vilken glädje att handla mat då! :)

Ja, nu har M åkt iväg till London, hoppas dom får bra väder och att hon prommar mycket med sin stegräknare, hon får ju inte låta den damma igen alldeles, hon har ju lovat att stega mycket men även låta den vila på nån pub emellanåt :) Det blir spännande att få höra hur dom haft det sen när dom kommer hem.

Om vädret blir bra i helgen så ska jag nog börja med köksluckorna, måste ju först tvätta med målartvätt och sen slipa litegrann, men efter det, DÅ börjar det roliga - Att MÅLA! Varför jag vill att vädret ska bli bra är för att jag tänkte hålla till på altanen och fixa, det är ju inte så kul om det regnar.

Jag tror jag måste gå och äta lite frukost nu, huvudet börjar protestera lite, jag har nämligen inte ätit ännu, så det är väl hög tid för det!

Ha en bra dag, själv sitter jag på jobbet till kl 18 ikväll, men det går säkert bra, inte så kul förstås...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0