Söndag

Jaha, så var helgen över då!
Jag trodde ju i min enfald att S3 skulle vara frisk nu, men icke sa nicke, igår lördag var han feberfri hela dagen, var ute mycket och var precis som vanligt, i eftermiddag fick han feber igen och var utslagen i soffan ett bra tag, jag gav ingen alvedon, ville se hur högt febern skulle gå, men som tur var gick den inte högre än 38, ikväll när han gick och la sig var han feberfri igen, därför blir vi hemma även måndag och förhoppningsvis är han helt feberfri då. Håll tummar och tår!

Idag har jag varit på smyckesvisning hos B, jättefina smycken, men fattig som jag är så handlade jag inget, var sugen på en ring, armband och en ankellänk. Allt var i silver, egentligen gillar jag ju guld bättre, funderar på om jag skulle gå på Frits Olsson och kolla vad en ankellänk i guld skulle kosta.
Tack för kladdkakan, supergod!
Jag cyklade så jag gjorde väl av med lite kaka i allafall :)

Idag har det inte varit lika varmt och skönt som igår men ändå bra väder, jag har varit ute och sopat lite på uppfarten, det var så mycket grus sen i vintras då det var halt. Var även duktig och for iväg med lite plast, papper, kartong och glas till återvinningsstationen så nu är det bara att börja fylla på igen :)

Strax dags för sängen, ha dé!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Han är nog snart frisk igen ska du se. Lika bra att han ej går tillbaka till skolan för fort.

2009-04-26 @ 22:16:58
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0