Snart sommar! Eller...



Ja, såhär ser det ut på baksidan hos oss idag, sommarn verkar vara en bit bort ännu!
4 av 5 pallkragar är framme, den sista är längst till höger, i den har jag jordgubbar. I de andra har jag potatis (i 3 st) och morötter, sallad. Funderar på att även sätta lök i år, gjorde inte det i fjol. Till hösten ska jag nog testa att sätta vitlök.

Ser ni vattnet??? Det är meningen att växthuset ska stå precis där (framför pallkragarna) men som det ser ut där funderar jag på om det är en så bra idé att ha det där för såhär vattnigt är det varje vår. Jag kanske måste utesluta detta fast jag inte vill, tyvärr ser det nästan likadant ut på den andra sidan av gräsmattan och på framsidan ryms det inte.

Nu ska jag fortsätta vika lite tvätt och sen ska jag kolla febern på gossen, har kollat flera gånger idag och som mest har han varit uppe i 37 grader så det bådar ju gott, verkar vara på väg åt rätt håll, bara det inte blir nåt bakslag senare i eftermiddag, kväll. Om inte så blir det både skola och jobb imorgon!

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Ulrika

2009-04-27 @ 19:02:35
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Fan va de bänglade nå försöker igen Nu far den där snön för tusan som det regnar.

2009-04-27 @ 19:03:57
Postat av: Sabina Rönnkvist

Tjena bruden, vattnet kan du väl leda och dränera bort!? Eller är det så mycket så det räcker till en swimmingpool hi hi



Ha det härligt i helgen. Det ska jag, är ledig första helgen sen februari nu, wow. Känns konstigt. Ska försöka få ork till att röja så Mattias får in sina saker i huset, hmm

Kram Sabina

2009-05-01 @ 21:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0