På G idag!

Idag började min dag redan kl 6.30 då jag vaknade, fast då var jag bara upp på toan och sen gick jag och la mig igen men inte kunde jag somna om inte, nä, solen sken alldeles för mycket, låg och funderade på allt jag skulle vilja göra så när kl var 7.30 då stegade jag upp, var ut och hämtade NSD och läste den.
Energin var verkligen på topp så när jag läst färdigt så började jag rumstera i köket, började med att göra marinad till kotletterna vi ska äta idag, sen fortsatte jag med lite bakande, det blev:



Klockan  var bara

när jag var klar.

Efter det så har jag varit i förrådet och städat till lite, oh, vad det finns grejor som skulle kunna kastas, får nog ta ett snack med gubben om att rensa, det är mest hans grejor som ligger där och skräpar.
Har även satt igång tvättning av vinterkläder som inte används längre, en maskin är klar och satt i torktumlaren och maskin nr 2 är på gång just nu.
Passade även på att plocka ihop lite på skrivbordet där datorn är och dammtorkade där jag kom åt (även här gubbens alla grejor utspridda).

Nu tänkte jag sitta här och filura en stund, hade tänkt ut och cykla men det blåser ju så in i helsike kallt att jag nog låter det vara, får se om det är bättre med blåsandet imorgon istället.

Ha nu en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du kan få komma och städa i vårat förråd med. Det är så rörigt att man knappt vågar gå in där.

2009-04-18 @ 15:56:01
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: M

Jaha, och vem ska äta alla de där kakorna???

2009-04-18 @ 22:42:07
Postat av: Eija

Du glömde komma hem till mig med kakorna..

2009-04-19 @ 07:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0