Klar!

Nu är jag färdig med köksgardinsbytet.

Före:        Efter:

Håll med om att efter-gardinerna är mycket snyggare!

Har hållit koll på S3:s feberkurva under tiden jag fixat och donat, den har inte gått ner utan upp en bit, han är hela tiden och nosar kring 38, jag har ändå inte gett honom någon alvedon, vill se så att det inte rusar iväg högre, är det såhär så är det ju på väg åt rätt håll i allafall, onödigt med en massa piller om det inte behövs.

Just nu sitter jag och funderar på om jag skulle ta en svängom med dammtrasan i hallen när jag ändå är i farten, visserligen värker högerarmen för tillfället men ska jag gå efter den får jag ju inte göra nåt, den gör ju ont av minsta lilla, nä jag tror faktiskt jag drar till hallen nu!

See you!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0