Frisk??? Kan det vara så???

Jag har iallafall jobbat idag och gossen har varit i skolan, känns faktiskt jätteskönt att allt är som det ska igen. Förutom hans hosta då förstås, men vi kan ju inte vara hemma bara för den, då kanske vi måste vara hemma i flera veckor. Förhoppningsvis går den över på ett par dagar, nu har han ju bara 1,5 dag kvar den här veckan, då får han ju vila några dagar igen sen.
Gubben sa ikväll att han tänkte vara ledig på torsdag så då kan ju S3 gå hem direkt skolan slutar kl 12.00. Storgrabbarna är lediga hela dagen och själv jobbar jag 8-14.30 så det är ju inte så farligt länge. När jag kommer hem sen ska jag göra klar tårta för S1 fyller 18 år den dagen. Jag ska göra tårtbotten imorgonbitti, börjar nämligen kl 11.30 så då hinner jag, det blir succétårta, lätt och enkelt. Har sen bakat några kakor och igårmorse gjorde jag drömtårta och sen får det vara nog med fika.

Nu är det snart dags för S3 att göra sig i ordning för kvällen, sen blir det Äntligen Hemma och efter det är det väl sängen antar jag.

Sov Gott!

Kommentarer
Postat av: Eija

Tänk vad tiden går... Tyckte det var nyss din son fyllde 15..

2009-04-29 @ 06:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0