Förlåt

Har inte haft tid att blogga men nu är jag här igen!
Sen sist har det kanske inte hänt så mycket egentligen, jodå, lite händer det väl alltid men kanske inte så mycket att det är värt att skriva om det... :)
Jag var i allafall iväg på spinningen i onsdags och det gick riktigt bra, det var himla svettigt, skällde på mig själv för att jag glömt ta med svett-handduk men det var bara att köra på utan, fick torka med papper efteråt istället.
Hade ingen träningsvärk efter förutom i rumpan då förstås, herregud så små sadlar de har!! Kan de inte förstå att det finns såna med stora bakdelar också?!
Kan faktiskt tänka mig att göra om det, det trodde jag faktiskt inte att jag skulle tycka, tur att man kan ändra sig.

Sen var vi på långprommis igår torsdag med hälsogruppen på jobbet, det blev 5,4 km och tog ungefär 1 timme, vi började vid campingen och följde strandpromenaden hela vägen till Näsby-bron, gick sedan vidare genom stan och ner vid ICA-gångtunneln och tillbaka till campingen, där satt vi och vilade, solade en stund innan vi begav oss tillbaka till jobbet igen. Skönt!

Idag har jag jobbat ett guldpass 7-13.30, jättehärligt när man får gå hem tidigt, speciellt nu när det är ljust så länge, då känns det som att man varit ledig nästan hela dagen. Skönt, jobbar samma härliga pass på måndag, tyvärr så slutar veckan sämre, on och to till 19 och fre till 16.30, men det får väl gå det med.

Nyss kom gubben hem, var tvungen att kolla klockan, är det sant??? Jodå, hör och häpna, t om före S1, han har inte slutat skolan ännu så nog är det rekord alltid.

Nu ska jag gå och börja med maten, idag blir det kycling (förhoppningsvi utan glasbitar), vet inte vad jag ska ha till, antingen ris, pasta el potatisklyftor, jag är ju väldigt förtjust i klyftorna, kanske det blir dom.

Ha en bra fredag och helg så "ses" vi

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0