Blåsten fortsätter

Jisses så det stormar ute just nu, visserligen skiner solen men inte är det varmt inte. S3 och en kompis är ute och cyklar, det var meningen att jag skulle följa med S3 men så kom ju en kompis och då var inte mamma lika rolig längre, jag tror jag måste tacka R som kom hit så jag slapp.
Äsch nu kom han hem, hoppas han har ångrat sig så jag slipper.

Jag har skrivit önskelista till min man (jag fyller ju år snart), det är 2 grejor jag önskar och det är dessa saker:
Har jag tur så får jag i allafall en av dom.


 



   
Idag har jag städat lite och så har jag gjort chokladbollar, till middag idag blev det lax och potatis, mmm det var ljuvligt gott, är jättelänge sen vi ätit lax. Det blev dessvärre inget kvar till min lunch imorgon så i lådan får jag sätta köttfärsbiff och potatis istället, kanske inte lika gott men det är ju mat i allafall.

Nu for gossen igen! Det märks att det är lättare att färdas nu när cykeln är framme, då är det ett rännande utan dess like! Men det är ju bra, då får han ju röra på sig lite.

Nu ska jag kolla om jag vunnit några pengar på keno, jag hade 6 rätt av 10, borde bli 20 kr. Ska kolla på Svenska Spel.

Det blev lite väl fet och stor stil men det beror på bilderna, nåväl skit i det, det går väl att läsa det också.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Den övre önskar jag mig också av min gubbe och jag fyller ju snart också!

2009-04-19 @ 18:50:59
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0