Torsdag

Så var det redan torsdag, fredag imorgon, gud så himla skönt!
Jag har varit oförklarligt trött den här veckan, kan inte förstå vad det beror på. Jag har gått och lagt mig tidigt men ändå varit jättetrött. Idag känns det dock lite bättre men trött i ögonen är jag.

Tack och lov att solen skiner på oss, annars skulle jag väl vara ännu tröttare. Kallt är det på morgnarna och på kvällarna men däremellan är det riktigt skönt, synd bara att man inte hinner vara ute så mycket mitt på dagen när det är som bäst.

Ikväll har jag bakat till J, en kladdkaka, jag har precis satt bort i lådor. S3 fick smaka en kant, jag hoppas att det inte gör nåt!

Ska strax gå och duscha av honom, han skulle bada en stund idag också, med MYCKET skum!
Sen blir det till att se på Sjukhuset och Idol, efter det gå och sussa i sängen. Imorrn börjar jag kl 8.00.

Som det verkar så blir jag gräsänka även denna helg, JIPPIE! Ska bli underbart, det var så skönt förra helgen. S1 kommer visserligen hem på lördag men jag tror inte att han gör så mycket väsen av sig, lär nog vara ganska så trött efter resan, han får ju 6 timmar tillgodo när han kommer hem, det lär nog kännas i kroppen.

Nä, nu hojtar gossen att han är klar så det är väl bäst att springa iväg till badkaret nu!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det blir väl härligt att få hem sonen från Kina.

2008-09-12 @ 08:58:26
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: Maria

S1 kommer nog att vara väldigt morgonpigg ett tag framöver.... "man" brukar vara det när man kommer från det hållet.

2008-09-12 @ 16:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0