Tjohej!

Idag har jag jobbat 7-13.30, samma tid som igår, det är jätteskönt att komma hem tidigt. Har satt om mina svärmorstungor sen jag kom hem, har delat på två st, fick då 2 till, den ena ska K på jobbet få, den är jättesöt, eller hur?!



Har även tagit bilder på mina lejongap och en pelargon som blommar för fullt:
     

Imorse åkte min lilla stora pojke iväg till Kina, just nu sitter han på flyget till Thailand, är framme kl 05.50 lokal tid imorgonbitti, dom blir ett par timmar i Bangkok innan de åker vidare till Kinmung, Kina. Han har lovat mamma att SMS:a när de har kommit fram till hotellet i Kina, jag hoppas han gör det också!

Nu ska jag gå och duka på bordet, det blir kålpudding till middag idag.

Ha en trevlig kväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: Eija

Jag tar gärna emot sticklingar....

2008-09-03 @ 10:18:58
Postat av: Jezzan

Tjohoooo



Oj så nu får du vara en orolig hönsmamma med sonen på vift hahahaha...

Nu ska jag på vift... borås nästa!



See you

2008-09-03 @ 12:01:02
URL: http://jezzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0