Sovit läänge..

Imorse har jag sovit jättelänge, ända till kl 7.42!!! WOW, alltså det här börjar ju bli nästan löjligt, jag kan inte fatta varför jag inte kan sova lite längre på morgonen. Eftersom jag vaknade så tidigit igår och sen städade och donade på så var jag ganska trött i gårkväll, men jag kämpade ändå på till kl var 23.00 ungefär, och ändå så vaknar jag så jävla tidigt.
Jag försökte inte ens somna om, det var lika bra att kliva upp, slängde i S1:s kläder i tvättmaskinen, de är för övrigt snart klara, sen började jag att fixa med kött, det blir kalops till middag idag, jag hittade nämligen en ganska stor köttbit i frysen som måste ätas upp, har fixat bitarna, de är på puttring nu. Har också hunnit sitta och slötitta på TV:n en stund, bläddrade men hittade inget att se, då gick jag hit istället och här är jag nu.

Tror att jag ska gå ut och plocka bland blommorna idag, vädret är inte lika bra som igår, än så länge i allafall, tror inte att det blir så mycket bättre än så här, när jag bläddrade på TV:n så hittade jag precis väderprognosen för i eftermiddag och det fanns ingen sol på den.
Jag tror nog att gubben och S3 kommer hem ganska tidigt om det är sånt här väder, det är lite svårt att flyga när det är för molnigt, dessutom är det ju inte så varmt heller, vi har ungefär 7 grader nu.

Nu är maskinen klar, vänta, jag ska gå och slänga in i torktumlaren, är strax tebax!

Sådär, nu är jag här igen! Jag kollade på köttet också när jag ändå var på G, det såg bra ut men än är det inte färdigt på länge. Tänkte ta in potatis från landet också, mmums vilken god mat det kommer att bli idag!

Ni kanske vill se lite bilder från Kina?! Här kommer några:

Här är bild på trafiken, där de cyklar är det bara cykelväg, gångväg var på annat ställe, snacka om trängsel!


Här är ett "polishus", där satt poliserna under rusningstrafiken.


Ingång till tempel



Inne i templet fanns bl a denna:





Lite mat:


Så här såg maten ut i en skola de besökte, den hade varit helt OK.


Röda Floden


Utsikt i byn de var till:


Mera mat!


Det var allt för nu. Ska nog gå och käka lite frukost på en stund, tänkte se reprisen av Svensson Svensson kl 10.30.

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Sabina

Det där med att vakna tidigt har med åldern att göra. Gamlingar sover inte lika mycket som vi ungdomar.....he he



Kram

2008-09-14 @ 21:01:23
Postat av: Anonym

Det där med att vakna tidigt har med åldern att göra. Gamlingar sover inte lika mycket som vi ungdomar.....he he



Kram

2008-09-14 @ 21:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0