Skitschema

Idag har vi fått schema för nästa 6-veckors period och jag kan säga att jag inte är nöjd alls, har fått flera sena pass, hela 11 st med pass som slutar 17.30 och senare, inget jag gillar, jag är ju morgonmänniska, stiger hellre upp jättetidigt på morgonen och gör bort jobbet och sen hem och ta hand om familjen. Nu kommer det att bli besvärligt, jag får det så mycket stressigare när jag slutar så sent, gubben är ju inte att lita på när det gäller att komma hem i tid. Oftast är han inte hemma förrän tidigast kl 18.00, kommer han hem tidigare än så får man nästan göra kors i taket. Nä, det här blir inte så skoj, men det måste ju gå, tyvärr är det ju jag och S3 som förlorar på det, S3 kommer ju att få vara på skolan från 8.00 på morgonen till kl 18.00 på kvällen, tycker inte att det känns så kul.

Har nu prelbokat in ett Tupperwareparty med S som ska komma och ha visning, jag hoppas bara att jag får ihop lite folk. Det är ju nån specialvecka den vecka jag har bokat (v39 tänkte jag) så  man får olika gåvor samt en massa produkter till specialpris, det kanske lockar några iallafall, är du sugen på att komma? Hör av dig så får du veta mer om datum och tid, jag vill inte skriva det nu eftersom jag inte spikat det med S ännu.

Nu jäklar får jag göra ett kors i taket, gubben kom precis hem!! Det var som....

Har inte tid mer med detta nu
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Eija

Jag kommer gärna...och fikar..

2008-09-04 @ 17:30:23
Postat av: Ulrika

Jag kommer om det är go fika !!!

2008-09-04 @ 17:58:46
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej på dig! jag bor så långt i från,annars har jag varit väldigt sugen på att komma :-)

Ha en bra helg//Anna-Carin

2008-09-05 @ 08:19:55
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Postat av: Bill

När är det ?

2008-09-05 @ 08:32:09
URL: http://annbritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0