Ska strax iväg

på Plastparty hos M, tänkte cykla, få motion och friskluft på en och samma gång, inte dåligt. Idag har jag bakat lite, det blev morotskaka i långpanna, men jag blev inte nöjd med resultatet, den blev både smulig och lite hård på ovansidan, nå, den går säkert åt ändå . Sen har jag plockat lite potatis, tänkte göra min favvo, klyftor i ugn,  har även lagt i morötter för det är också gott, tyvärr inte mina egenodlade, jag fick ju så himla lite morötter i år. Jag räknade potatisarna jag plockade in idag, det var ca 32 st och det är från halva pallkragen, så 60 pot/pallkrage är inte så illa, stora är dom också, fast dom här var väldigt skorviga, säkert för att det varit så blött. Jag har hållit på att kolla lite på nätet vad skorv beror på och det verkar vara just för högt Ph och blöta, så hade vi haft en torrare sommar hade det säkert inte varit några skorv på den.

Igår var vi och handlade på Coop, passade på att gå på Bygg före och där hittade vi både bänkskiva till kök och hall samt toa-skåp som vi vill ha, men det blev inget handlat nu för pengarna saknas, tänk vad härligt det skulle vara att bara kunna gå in i en butik och peka på vad man vill ha och sen säga jag tar det, skickar ni hem det?! Oh, det skulle vara en härlig känsla, men tyvärr lär man väl aldrig få uppleva den. Jag köpte mig en keno igår i tron att nu, kanske,! Ja, lite närmare miljonen kom jag men jag har ändå 999985 kr kvar innan jag är där! Hur ska man göra?? Nåt förslag på att bli miljonär?

Nä, mina vänner,  nu ska jag gå och se vad jag ska ha på mig, sen blir det cykla av!

 Kom och skriv mig det på nääääsan, om ni vååååågar!

Kommentarer
Postat av: M

Tack för idag! Riktigt trevligt var det ;)

2008-09-21 @ 20:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0