Plastparty

Tack tjejer för att ni kom på mitt plastparty idag. Jag hade trevligt, dock lite svettigt, jag hoppas ni hade trevligt ni också.
Som vanligt så kan man ju inte låta bli att handla, jag köpte mig en till grönsaksburk och en annan bra-att-ha burk.
Jag bjöd på kladdkaka, äppelkaka och grädde, jag hoppas att det smakade!

Efter att alla hade åkt så fick jag superont i magen, det blev några race på toan, jag skyllde genast på kladdkakan med grädden, att det blev för fett, för jag hade bakat utan vanlig mjölk (som alltid).
Men nyss när jag for iväg på ICA för att handla lite så var jag och kollade på bröden och tänkte att jag kan ju köpa nytt tunt tunnbröd, samma som jag åt i morse för det var ju jättegott, när jag ska till att lägga ner påsen i vagnen så ser jag på ingredienserna att den innehåller KÄRNMJÖLK, tror väl fan att jag blev sjuk! Där var förklaringen, tack och lov att det inte var kladdkakan,  hur skulle det se ut????!!!

Nu ska jag gå och kolla på Musikmaskinen på femman! Ha en trevlig kväll allihopa!
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0