Ny vecka.. Igen!

Så var det då en ny vecka igen, jag tycker att veckorna bara "svoschar" förbi (som han i 3-reklamen säger).
Men till det positiva hör ju då att det bara är 4 dagar kvar på den här arbetsveckan!!!

Har jobbat till kl 15 idag, det gick bra, inget speciellt hände på jobbet, men däremot när jag skulle cykla hem, vilka jävla idioter till bilister det finns!
Det började med att en biljävel kör på gångvägen så jag nästan kör på den, jag svär och hytter med näven men jag tror att chauffören varken såg el hörde mig, sen en stund senare så möter jag en bil som ska svänga (från hans håll) till vänster i en korsning, jag kommer från höger så han ska släppa förbi mig, men då genar han så mycket så jag nästan kör på honom, får bromsa in cykeln för att inte hamna i passagerardörren, då hytte jag med näven igen, jag hoppas han såg det för han tittade iallafall, JÄVLA IDIOTER, nog är det tur att man har hjälm på sig för även om jag inte gör nåt tokigt el trillar så kan det ju komma såna här idioter som inte bryr sig och så kanske man trillar bara därför. GRRR sa tanten många gånger och högt och ljudligt, folk omkring måste ha trott att jag var lite... ha ha det bjöd jag på, för jag ogillar att man inte sköter sig i trafiken.

Det blev ingen lunch för mig idag, jag har nåt vajsing så att det ibland fastnar i matstrupen el det är säkert i magmunnen för det känns som att det är mitt mellan bröna ungefär. Jag skulle äta fläskfile och couscouswok, tog en tugga och så fastnade det, hela lunchen gick åt innan jag kände att det lossnade, blev naturligtvis jävligt hungrig på eftermiddan och fick ont i huvudet, nu känns det mycket bättre för jag har fått middag nu,  huvudvärken är borta, skönt.
Nä, det är inte kul när det händer och tyvärr är det ganska ofta, speciellt på jobbet eftersom man stressar i sig maten. Egentligen skulle jag behöva längre lunch och lunch på samma tid varje dag både för att det inte ska fastna och för att magen ska må bra.

Det var allt för nu, over and out!

Kommentarer
Postat av: Eija

Nu måste tanten ha varit arg när hon tom skriver svordomar.........

2008-09-22 @ 18:53:08
Postat av: Jessan

Toddiloo



Vilken tur att det inte bidde nån olycka med cajsacatharinga... glad för det e jag!



Hoppas du slipper huvudvärken!

Kram

2008-09-24 @ 14:37:10
URL: http://jezzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0