Nu är det nog höst!

Det var ett tag sen jag la in några bilder, tänkte bjuda på några sköna höstfärger, varsågoda!

Så här ser mina rönnar ut:



Här är mina buskar på baksidan:


I skogen mittemot ser det ut såhär:


Annars idag har det inte hänt så mycket, jag har haft elev sen kl 11.00, har ont i huvudet, det är ju inte jag som ska ha det, det är väl ändå eleven!!
Imorgon ska jag inte ha någon elev, vi ska nämligen få åka iväg på studiebesök på Nova Gym och Träningscompaniet för att ev få inspiration till att börja träna HA! Den som kan ge mig inspiration borde nästan få guldmedalj, vete sjutton var den tagit vägen, snart ser jag ut som världens fetaste fläskberg, usch jag vill egentligen inte se ut såhär, vill inte äta fast jag gör det, vill träna fast jag struntar i det. Hur kommer det sig egentligen? Nån som har nåt svar på det?
Nä, jag behöver nån som drar iväg mig på prommisar! Någon som känner sig manad att ta tag i detta fläskberg och putta ut henne på vägen?? Om jag bara skulle ha en gå-kompis, åtminstone till en början, tills man kommit igång, sen kanske (förhoppningsvis) har man fått prommandet som en rutin så man går även om man är ensam.

Nu borde jag egentligen skriva att jag ska ta en promenad, men tyvärr, jag ids inte om jag ska vara helt ärlig. Nä, jag surfar nog vidare här en halvtimme istället och sen kl 19 ska jag duscha S3 och fixa i säng honom. Sen då? Nä, då blir det ju Idol på TV:n, jamen efter Idol då? Nä, då ska jag (nog) gå och lägga mig, dags att sussa. Kan säkert hitta på fler ursäkter, men ni kanske fattar hur min hjärna är nu?!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Lider av samma syndrom. Du kommer väl den 25e?

2008-09-23 @ 20:31:53
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0