Nåt fel

Det måste vara nåt fel på mig, vaknade redan kl 6.10 imorse och var kissnödig, jag tänkte först inte gå och kissa men det gick inte att ligga länge, gick upp och kissade och tänkte att det går säkert att somna om igen, tror ni det lyckades, NÄ! just det, jag sitter ju här nu, fan så irriterad jag blir på mig själv, jag kan inte fatta vad det är, gubben säger att det beror på att jag är tant!

Det verkar i allafall bli fint väder idag, jag ska strax gå ut och hämta tidningen och läsa den, sen ska jag plocka ur diskmaskinen och efter det blir det storstädning av köket, ska byta gardiner också.

Har nyss kollat ankomster på Arlanda.se och redan 6.35 har gossen landat, flyget till Luleå går kl 10.00, landar 11.15, så snart är han hemma igen, det ska bli kul att få höra hur det varit och få se bilder, jag hoppas att han tagit många kort.

Har ni nåt förslag på middag idag? Jag har totalt haveri i just den delen av hjärnan, det är helt blankt idag, fast det är klart, dagen har ju nätt och jämnt börjat, kanske det ploppar upp nåt om ett tag.

Ha det så bra nu, jag kanske återkommer senare under dagen el kvällen med Kina-rapport.

 Det här är i Kunming, bilden har jag hittat på google. Kanske gossen har sett och varit precis där?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0