mmm så gott

Då var man här igen då!
Jag har faktiskt varit ute och varit duktig, började med att ta in lite potatis, nu är jag plockat slut i 2 pallkragar, har bara 1 kvar nu. Efter det så har jag plockat bort några blommor, tagetes och lejongap som var på altanräcket, glaminin, alla blommor på framsidan. Det som är kvar är de 3 underblommorna, solrosorna och pelargonerna, de såg så fina ut ännu att de får stå ett tag till, dessutom blev den bruna tunnan full, får vänta till nästa gång vi ska ha sophämtning.

När jag kom in igen var jag lite rastlös så jag satte mig och kollade lite i mina receptböcker, resultatet blev detta:


Det blir efterrätten idag!

Vänta, telefonen ringer!
Det var S2, han skulle visst och äta pizza med kompisarna idag, fan, då har jag fixat för mycket potatis, ja, det blir till att äta mycket pottar av oss andra då.

Sitter här och funderar på om jag skulle gå och se om det finns nån film att se på TV, kanske jag har nån DVD-film som jag inte sett, känner bara för att slappa nu, har ju varit lite duktig idag så jag tycker att jag har rätt att vara lite lat nu, eller vad säger ni?!

Tjingtjong!

Kommentarer
Postat av: M

Hur går det med crossen???

2008-09-14 @ 20:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0