Lust

Oh, sån lust jag haft idag!

Att tapetsera om i köket!!

Så här ser mina nuvarande tapeter ut, dom har suttit i över 15 år så det börjar väl vara dags att byta, vad tror ni?


För 2 år sedan var vi på Rusta och köpte massor av tapeter, vi köpte till S2, S1, hall och kök, de enda tapeter som är uppsatta är i S2:s rum.

De här köpte vi till köket, betydligt finare än de vi har nu, kanske inte allra snyggast men mycket bättre:
Jag vet inte om det syns så bra men de är bredrandiga


Det märks att S1 har kommit hem, datorn går såååå långsamt, att ladda upp de här två bilderna har tagit 10 min. Grrr!

Jag har kikat lite på Jotex hemsida idag, hittade så fina julgardiner



Visst är dom söta? Vill ha!

Nä, mina vänner nu ska jag gå och säga åt lillen att byta till pyjamas, vi ska sen se Sjukhuset innan han går och sover, ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0