Ledig

Kl 11.30 var jag färdig med köksstädningen, var ganska skönt att det blev klart tidigt. Kl 12.45 kom den förlorade sonen hem, såg inte alltför trött och sliten ut faktiskt.
Han har fått berätta massor! Han hade varit duktig med kameran, över 300 bilder hade han tagit, bra gjort! Men själv var han inte med på ett endaste kort, jag som sagt åt honom innan han for, pojkar!
Han ville inte ha kyckling och ris till middag idag  kan inte förstå varför??!! Han sa att de ätit kyckling och ris i stort sett varje dag, ibland var det nåt annat kött och en massa starka såser och grönsaker men mest kyckling.
Jag gjorde köttfärspaj istället, det blev godkänt! Jag gjorde även pizzasallad till som också blev god.

Jag vet inte om jag sagt att jag är gräsänka även i helgen, jätteskönt, gubben och S3 åkte iväg med husvagnen igårkväll, till det vanliga stället - modellflygfältet i Luleå. Men nästa helg tror jag nog att jag vill ha dom hemma, vi skulle behöva plocka bort utemöblerna och klippa rönnarna.

Just nu känner jag mig lite trött, funderar på om jag skulle gå och vila i soffan en stund, men jag brukar ha svårt för det. Köpte mig en Se & Hör idag när jag var och handlade, får nog lägga mig och läsa i den ett tag.

Ha dé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0