Jäddrans!

Nu verkar det vara förkylningar på G, flera på jobbet klagar över ont i halsen och några är t o m hemma för just förkylning, nä, jag hoppas verkligen att jag och min familj slipper, det är så himla tråkigt att vara hemma och sjuk, ska jag vara hemma vill jag vara ledig och frisk .

Idag när jag cyklade hem från jobbet så regnade det litegrann, nu har regnandet ökat så det spöregnar, inte roligt alls, mörkt och dystert är det ute.
Helt ensam hemma är jag också just nu, njuter i fulla drag! S1 är ju i Kina, han SMS:ade vid 12-tiden idag att de var framme på hotellet i Kinmung, så nu är mamma en aning lugnare, man tänker ju på oroligheterna i Thailand, de skulle ju nämligen mellanlanda där, så det känns bra att veta att allt gått bra. S2 är hos en kompis och S3 cyklade iväg till en kompis alldeles nyss, gubben har som vanligt inte kommit hem ännu.

Väldigt trött känner jag mig idag, vet inte varför, fast det kanske beror på vädret.

Förresten, är det nån el vet ni nån som är intresserad av att köpa en beg barnvagn? Vi har en jättefin sittvagn som nu stått orörd i flera år, vi hade tänkt sätta ut den på Blocket men inte kommit oss för, så här ser den ut:
     Tipsa gärna om ni vet nån som behöver!!

Gokväll!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det blir nog till att vara hemma i morgon rösten lyser med sin frånvaro. Oskar har ont i huvudet och ingen matlust (då är han dålig) Läste jus på NSD om en 10 åring som är borta i Jokkmok fy så hemskt bara de hittar honom vid liv!!!!

2008-09-03 @ 21:54:15
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0