Host och krax

Satan så less man blir, det är inte jag som låter, det är gubben! Vet inte om jag vill ha hem honom längre, tror jag skickar med honom sängkläder så han kan slafa på jobbet istället. Har sagt åt honom att ringa läkaren och få nåt som gör att han slutar låta, men nä se det går absolut inte.

Jag har iallafall kvar lite kcal till ikväll så det kommer att bli ett stort härligt päron till kvällsfika. Fast på vågen har det inte hänt nåt än, fast jag har ju inte hållit på en vecka ännu så man kanske inte ska förvänta sig för mycket.

Imorse hade vi -1 grader, jus nu är det +4 tror jag, för en timme sen var det +6 så det går snabbt neråt. Brr det känns kallt ute. Tänker inte gå ut nåt mer idag, har cyklat till och från jobbet, det får räcka med friskluft nu, man kan ju bli skadad för livet!

Nä, nu skriver jag inget mer, känner mig lite trött idag, har haft känning av huvudvärk nästan hela dan, men inte så att det bryter ut, bara sådär att det ligger och gror lite under pannan, inte alls så skönt.
Jag ska kolla på Toppform på svt.se och sen blir det väl lite koll på vanliga TV:n och så gå och sova.

Ha en skön kväll och natt

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Nu får du be honom skaffa lite Coceliana så du får sova.

2008-09-30 @ 22:25:40
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0