God Morgon

Imorse sov jag ända till kl 8.20, tror det är rekord sen jag börjat jobba. Fast nu känner jag mig lite trött, skulle säkert somna om jag gick och la mig men det tänker jag inte göra, ska nog ta och väcka gubben istället, han har sovit tillräckligt nu tycker jag.
Igårkväll blev det inte så mycket här, jag slappade framför TV:n, kl 23.00 så gav jag upp, då gick jag och gjorde mig i ordning för kvällen och sen blev det sängen, hade lite svårt att somna, kände mig ändå inte så trött.

Idag ska jag till M på ett klädparty, har aldrig varit på ett sånt så det ska bli både kul och spännande, B skulle följa med mig, vi ska försöka irra till M tillsammans för ingen av oss vet riktigt var hon bor, men jag vet iallafall vilken väg vi ska irra på, det är ju alltid nåt!

Vädret ser ganska lovande ut just nu, det verkar som att solen har lust att hälsa på! Fortsätter det såhär så blir det cykeln till M idag.

Undrar vad vi ska ha till middag idag? Jag har totalt hjärnsläpp vad gäller maten, vete sjutton vad man ska hitta på, jag vet ju inte när jag är hemma heller, kl 14 börjar klädpartyt och jag har ingen aning hur länge det pågår.

Nä, nu ska jag gå och tuta på gubben!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0